Webdesign | SEO | Datahjelp | Bedriftskunde .

Velkommen til oss, trenger du hjelp med dataproblemer. Eller er du på utkikk etter en ny webside?  Eller ønsker du en SEO gjennomgang av din webside? Dette her det kan vi hjelpe deg med. Les mer om våre privat tjenester her, og Bedrifts tjenester her.

Webdesign, Datahjelp og SEO

La oss hjelpe deg på veien der...

Alle trenger dra hjelp med og rangere siden sin hos søkemotorer. Vi er eksperter på det. Med allsidig og lang utdannelse innen IT og sertifiseringer hos Google. Er vi de rette for og jobbe på ditt prosjekt.

Sosiale medier

Vi kan utføre målrettede aktiviteter for produktene dine på sosiale medier.
Du kan bruke en rekke kanaler, inkludert Instagram og Twitter, men Facebook er utvilsomt det største og viktigste sosiale medier som er i bruk.

SEO

Oppdater eller ny SEO på nettstedet ditt. Søkemotoroptimalisering Søkemotoroptimalisering blir vanligvis ikke tatt på alvor i norske selskaper. Å fokusere på effekten av digital synlighet gir alltid gode resultater, og relativt liten innsats kan øke antall besøk på nettstedet betydelig.

PPC

Kjør og administrer dine digitale reklamekampanjer. Google Ads (AdWords) er et Google-annonseringsverktøy for søkenettverk. Når potensielle kunder søker etter søkeord relatert til produktene eller tjenestene dine på Google, har du muligheten til å vise annonsene dine over eller under søkeresultatene til Google-søk.

Konsultering av innhold.

Vi kan gjennomføre en teknisk gjennomgang av nettstedet ditt. Den næringsdrivendes tilnærming har endret seg dramatisk på få år. Før besøkte eller ringte vi butikken / butikken. Vi ble informert om produktets egenskaper. I dag bruker vi teknologi for å forstå produkter, lese tester og samle inn informasjon før vi kjøper produkter eller tjenester for å ta våre egne beslutninger.

Web Design​

Innovativ og kreativ webdesign. Test oss. Vil du opprette en / flere nye nettsteder for din bedrift? Vi tilbyr tilpassede løsninger eller rimelige startpakker. Les mer for å finne den beste metoden for deg og din virksomhet. Vi tilbyr en rekke forskjellige publiseringsløsninger CMS i henhold til ønsker og budsjett. Vi fokuserer på WordPress. Vi har en ekstern leverandør av dette produkt.

Innholds markedsføring

Vi forenkler annonseringen på nettet. Inngående markedsføring, innholdsmarkedsføring og innholdsmarkedsføring. Hva er det, og betyr det i prinsippet det samme? Kort fortalt har disse konseptene mye overlapping og er en markedsføringsmetode som kan gi gode resultater innen digital markedsføring.

Grafisk Design

Grafisk design som logo og lignende. Grafisk design er en sentral del av visuell kommunikasjon, som uttrykker selskapets identitet og personlighet. Mennesker legger stor vekt på visjon og kan motta, oversette og gjenkjenne komplekse visuelle uttrykk. Derfor er bevisst bruk av grafisk design et av de kraftigste verktøyene for å posisjonere og bygge en sterk merkevare rundt et nytt selskap. Logo og grafiske matriale og websider vil utgjøre selskapets kjernemerkeelementer.

Analyse

Teknisk SEO-analyse av nettstedet 8 av 10 kjøpsbeslutninger startet med søkemotorer. Folk "Google" for svar. Synlighet i søkemotorer blir viktigere og viktigere, og vi kommer nærmere dette innen digital markedsføringstemaer. Nettstedet ditt må ha nok innhold og være optimalisert for å få synlighet på Google og andre søkemotorer.

Strategi

Vi har utviklet en vellykket strategi for nettstedet ditt.
En SEO-strategi er en plan som gir deg en oversikt over temaene og ordene du kan håndtere, slik at du kan øke trafikken, oppta markedsandeler og oppnå bedriftens mål.Hvorfor bestille dette? Problemet som for mange mennesker gjør er at nettstedet er optimalisert uten analyse, og valget blir tatt ut fra intuisjonen til selskapets ansatte. I våre øyne er det ren alderdom. Hvis du jobber på denne måten, kan du gjøre feil og tape mye.Gjennom en god SEO-strategi kan du forstå ordene og emnene som er relatert til bedriften din, og sette dem inn i et system som kan estimere hvor mye trafikk du kan få og hvor mye du kan få hvis du annonserer om disse emnene.

Nå toppen med oss

Øk dine salg.

Vi gir deg verktøyene til og nå nye høyder innen salg, test oss og la oss få økt ditt salg via nett.

Optimaliser ditt digitale ansikt utad

Noen enkle grep

Med noen få enkle og “ikke” minst ikke dyre grep kan kunde strøm igjen renne inn.

Vi fortsetter til du har suksess

SEO tar tid...

Seo er en maraton ikke en sprint. 

Datahjelp og SEO
Datahjelp og SEO

Ofte stilte spørsmål

Spør oss om noe?

Utfør en omfattende helsesjekk på nettstedet ditt for å identifisere tekniske problemer som hindrer deg i å bli vilkårlig Hvorfor bestille dette? En objektiv vurdering av helsen til nettstedet ditt. Du har kanskje det beste innholdet i verden, men hvis du støter på tekniske problemer, vil du kanskje ikke finne nettstedet. Hva får du? En omfattende rapport som skisserer feil, problemer og kommentarer som skal håndteres slik at du har en “fersk” og god plattform for å være synlig i SEO. Rapporten gir deg en detaljert oversikt og feilplassering på nettstedet. Dette vil være lik en sjekkliste som du, utviklere / designere eller andre ressurser kan bruke for å få nettstedet til å fungere best. Du vil også ha et møte der vi vil gjennomgå rapporten slik at du kan forstå rapporten og få mine forslag, hvilke spørsmål som skal prioriteres, og hvordan jeg skal løse dem.

En SEO-strategi er en plan som gir deg en oversikt over temaene og ordene du kan håndtere, slik at du kan øke trafikken, fange markedsandeler og oppnå dine forretningsmål. Hvorfor bestille dette? Problemet som for mange mennesker gjør er at nettstedet er optimalisert uten analyse, og valget blir tatt ut fra intuisjonen til selskapets ansatte. I våre øyne er det ren alderdom. Hvis du jobber på denne måten, kan du gjøre feil og tape mye. Gjennom en god SEO-strategi kan du forstå ordene og emnene som er relatert til bedriften din, og sette dem inn i et system som kan estimere hvor mye trafikk du kan få og hvor mye du kan få hvis du annonserer om disse emnene. Return … Hva får du? Du kan forstå søkemarkedet fullt ut. Dette vil være ditt “skattekort” for arbeidet ditt slik at selskapet ditt kan etablere, stabilisere seg og vokse i markedet.

Det handler om å tilpasse destinasjonssiden (URL) til temaet så mye som mulig slik at nettstedet ditt er synlig. Landingssiden inneholder mange elementer, som skal tilpasses kundene dine og Google så mye som mulig, slik at du kan rangere og få trafikk til nettstedet ditt. Hvorfor bestille dette? For å få en bedre rangering, få klikk og få salg. En annen ting er at du kanskje ikke vil gjøre dette selv, fordi du enten ikke har tillit til oppgaven eller ikke har tid i det hele tatt. Hva får du? Jeg vil optimalisere destinasjonssiden din basert på emnet du vil rangere for. Dette gjøres gjennom søkemotoroptimaliseringsteknologi på siden. Jeg lager ikke innhold, du gjør det beste alene, fordi du kjenner din bransje og bedrift best, og vi håper at kommunikasjon kommer fra kjernen i selskapet ditt. Det jeg gjør for deg er å lage en innholdsguide som du skal fylle ut, og så vil jeg endre innholdet fra et SEO-perspektiv før publisering.

Rådgivning Vi gir deg, bidrar til å ta de riktige valgene for din bedrift med tanke på SEO, kommunikasjon, CRO, salg, merkevarebygging osv. Det kan spare deg for enormt mye penger, samt at det tilrettelegger for at du skal vokse lønnsomt. 

Hvorfor bestille dette? Reduser risikoen for feil Spar penger ved å unngå kostbare feil Få profesjonell hjelp til å ta smarte valg for lønnsom vekst Hva får du? Du kan få anbefalinger skreddersydd til ditt spesifikke selskap og situasjon. Vi forstår denne situasjonen som om det var hans eget selskap og har “emosjonelt eierskap” i denne situasjonen. Du bør se etter ressurser som virkelig bryr deg om deg i lang tid, slik at du vil lykkes og samarbeid vil gi deg fortjeneste.

SEO er et akronym som står for søkemotoroptimalisering. I Norge kaller vi det “søkemotoroptimalisering”. SEO handler om å synliggjøre et nettsted i de naturlige søkeresultatene til søkemotorer som Google og Bing.

Hvis du trenger hjelp med SEO, kan du få hjelp fra følgende: SEO-konsulent Et SEO-byrå huske! Det er store kvalitetsforskjeller blant menneskene som gjør denne jobben. Det er litt som forskjellen på Lionel Messi og den ikke navngitte fotballspilleren i den norske tredjedivisjonen. Dessverre kan det å velge en inhabil person få kostbare konsekvenser for virksomheten din. Ja, de kan gjøre feil og dermed redusere trafikken din. Bruk veldig dyktige mennesker. Det er verdt det. Når du får SEO-hjelp, ikke kjøp prisen, kjøp kvaliteten og betal for den kvaliteten. Det er verdt det!

Det er flere grunner: Synlig for veldig verdifull og relevant trafikk Gratis trafikk Mennesker som tar beslutninger og søker informasjon. Hvis du ikke er synlig, er du heller ikke en vikar. SEO er grunnlaget for å forenkle all trafikk fra andre kilder, spesielt for søkemotorannonsering.

Du kan vise det på to måter: Organisk synlighet er her, ved å aktivt bruke søkemotoroptimalisering (SEO) på nettstedet ditt, vil du være synlig. 2. Annonsering (Google og Bing Ads) Her kan du lage betal-per-klikk-annonser som skal vises. Tekstannonser i Google Maps Google Shopping-annonser

Hvordan gjøre SEO? Avhengig av hvem du snakker med, kan du bli utsatt for forskjellige SEO-prosesser og metoder.  og er ansvarlig for intern og ekstern opplæring. Vi bygger emneområdet basert på direkte og indirekte faktorer som påvirker populariteten din: Direkte faktorer: Optimalisering av teknisk søkemotor Taktisk søkemotoroptimalisering Optimering av destinasjonsside CRO (Conversion Optimizer) UX (brukeropplevelse) Indirekte faktorer Kvalitet på produkter / tjenester autoritet Merkekunnskap Merkevareposisjonering 

Prisen på SEO avhenger helt av hva du vil gjøre og betalingsmodellen som brukes av agenten eller konsulenten. Vi håndterer hovedsakelig større og langsiktige saker, men alle større saker starter med et oppstartsprosjekt for å forstå tekniske problemer, søkemotormarkedsforhold og driften av nettstedet ditt. Prisen på oppstartsprosjektet avhenger av kompleksiteten på nettstedet og hovedanalysen som skal utføres.

 

Absolutt! Det handler bare om å kunne gjøre dette. Alle kan bygge en destinasjonsside og optimalisere den grunnleggende SEO for elementene. Det blir komplisert når du arbeider med avanserte problemer innen teknisk søkemotoroptimalisering, analyse, strategi, prioritering og prosjektledelse. Ta den riktige avgjørelsen som deg Tjene penger 2. Ikke tap penger Det er noe få mennesker er gode på. For å nå et godt nivå krever det at du lærer deg grunnleggende teorier om SEO-feltet. I tillegg bør du sette din kunnskap ut i praksis over tid. Hvis du vil lære alle disse selv, vil det ta lang tid. For å få en brattest mulig læringskurve og profittkurve, er det best å ha en mentor som hjelper deg med karriereutvikling og beslutningstaking. Det nest beste du kan gjøre er å ta kurset, lese innholdet og prøve og mislykkes uten å gjøre feilene dine for dyre.

Først må du definere suksessen din. Ingen virksomheter starter med målet om å rangeres først på Google. Synlighet i Google skal hjelpe deg med å nå dine mål. Hvis vi vil se på SEO profesjonelt, må du: Behandle tekniske problemer på nettstedet Samarbeid med taktisk søkemotoroptimalisering ved å optimalisere destinasjonssider Ha et brukervennlig nettsted Bygg et godt merke med en sterk og aktiv tilknytning. Kort sagt sa Harald ofte at det kan gå lenger å fokusere på folks problemer og spørsmål og hvordan man kan bidra til å løse dem. For det andre bør du strukturere informasjonen og iverksette tiltak for å gjøre deg mer relevant enn konkurrentene dine.

Lykkelige kunder, da er vi happy!

La oss skape magi sammen.

Noen av Våre sertifiseringer.

Microsoft Marketing with purpose certification.
Google sertifisering.
Microsoft Advertising Search Certification Issued by Microsoft Advertising
Google digital Garage.
Noroff Høyskole